Tuesday, July 13, 2010

TESTIMONI

TESTIMONI PELAJAR DAN SEKOLAH SEKOLAH













Sepanjang tahun 2003 hingga 2009 pelbagai testomoni dikumpul daripada pelajar, ibu bapa dan pihak sekolah.

Daripada tahun 2003 hingga 2008, setiap tahun Kenshido International menerima surat penghargaan daripada Sekolah Menengah Sains Hulu Selangor yang mencatatkan keputusan 90% pelajar sekolah tersebut mencapai keputusan Straight A’s dalam peperiksaan PMR.

Dan pelbagai lagi surat-surat penghargaan daripada sekolah sekolah bukan berasrama penuh diterima. Antaranya SMK Canossian Convent, Kluang. SK Cheras Indah, SMK Tunku Abdul Rahman, SMK Seksyen 5 Wangsa Maju, SJK (C) Hua Lian, SJK(C) Tiong Hua Kok Bin dan pelbagai lagi sekolah sekolah semenanjung Malaysia.

TRANSFORMASI PELAJAR LEMAH KEPADA PELAJAR CEMERLANG



Berikut merupakan kad laporan pelajar bernama Kok Chin Chong pelajar Sekolah Menengah Katholik , Petaling Jaya.

Semasa beliau berada di Tingkatan 1, hampir keseluruhan subjek mendapat pangkat E. Kedudukan beliau dalam kelas adalah 40 daripada 42 orang pelajar.

Semasa beliau di Tingkatan 2, keluarga telah melanggan Score A Program dan pencapaian beliau dalam peperiksaan amat memuaskan. Kedudukan dalam kelas telah berubah kepada 10 daripada 40 orang pelajar.

Semasa berada di Tingkatan 3, suatu perubahan luar biasa telah berlaku. Daripada pelajar yang tercorot ketika di Tingkatan 1, beliau memperoleh pangkat 5 A 3 B 1 C semasa percubaan Peperiksaan Menengah Rendah (PMR).

Kedudukan dalam kelas melonjak kepada kedudukan No.1

Dengan keyakinan yang tinggi ketika berada dalam dewan peperiksaan, beliau telah berjaya mendapat keputusan 8 straight A dengan 3 Cemerlang dalam PMR Tahun 2005



TESTIMONI VIDEO IBU NUR AMALINA YANG MENDAPAT 17A




TESTIMONI DARIPADA PELAJAR DAN IBU BAPA DARIPADA PELAJAR UPSR 2009







TESTIMONI DARIPADA PELAJAR DAN IBU BAPA DARIPADA PELAJAR PMR 2009






No comments:

Post a Comment